Aller au contenu
spindizzi

Teknoparrot Loader (v1.43) | Arcade PC

Messages recommandés

3 hours ago, soso92 said:

how do you do to have the test page in English ?

i download all in one file and its already in english

4 hours ago, customizer2 said:

Many people have this problem, try to run in full screen, also patch the wmmt5.exe with a resolution patcher and select 1920 x1080 if your monitor can handle it, otherwise force it with nvidia control panel ( if you have nVidia GPU ), or use a program called "custom resolution utility" ( google it ), check if a VPN helps - Use the program "psiphon" which changes your IP address and country - Download it at 

Le message, les images et le lien sont :ph34r: caché Inscrit toi pour le voir ou connecte toi https://www.emuline.org/register/

Le message, les images et le lien sont :ph34r: caché Inscrit toi pour le voir ou connecte toi https://www.emuline.org/register/
 and change your country to Japan - It may sound crazy but I had the same problem and tried all these and the game started to work fine. Anyway not sure if this will fix it, just try - TerminalOverride may mean the programmers made some changes on the original wangan terminal so as the game works, not sure.

thanks, i will try that

7 hours ago, customizer2 said:

If you have a low end PC, try to wait a few minutes for a mission to load, I had a similar problem and fixed by waiting 2 or 3 minutes until the mission finally started. Check also if you have enough ram, otherwise use virtual memory

so increase the virtual memory size?  I am using 18415 MB currently or where do I increase it for teknoparrot?

hace 1 hora, talnova dijo:

so increase the virtual memory size?  I am using 18415 MB currently or where do I increase it for teknoparrot?

If you have at least 8 Gb of ram installed I think is enough, I meant if you had 4GB ram or less, then assign virtual memory using space in your hard disk - If memory is not a problem, then check if there is any background program or app that could interfere with the game, but most important wait up to 3 or 4 minutes while the mission data loads after you have selected a mission ( while your plane flies towards the city you will see only the sky and the sea, just wait ), maybe it is a problem of delay in loading data - What are your hardware specs ? Mine is a rather slow PC, so I had that delay

Modifié par customizer2

hace 10 horas, totoff28 dijo:

thanks loko but i would like just the two title not full set 

thanks for reply

You can download only the files that you need - In the Mega download page just pick the game you want to download, and press the right button of your mouse on the game name, you will see a little window that opens and shows the option to download the file you want ( or just double click on the name of the game you want to download ).

Modifié par customizer2

with all thies LINDBERGH stuff :( Reaver is forgetting to introduce more sega RINDEDGE 1/2  RINGWIDE good games: Cladrius , Transformers, Guilty Gear XX , and more

• Like 1

Il y a 2 heures, lokofer a dit :

with all thies LINDBERGH stuff :( Reaver is forgetting to introduce more sega RINDEDGE 1/2  RINGWIDE good games: Cladrius , Transformers, Guilty Gear XX , and more

Especially that the Lindbergh games don't work very well or not at all...

• Like 1

Il y a 2 heures, lokofer a dit :

he has not forgotten, the games you quote do not have public dumps and if there is no public dump Reaver does not integrate them in his loader,
he has private dumps of these games only and he will not share them, in short you have to wait for public dumps !
Modifié par WildWolf
  • Haha 1

Salut, j'ai 2 contrôles différents (Logitech G27 et D-pad, comment puis-je insérer les 2 codes dans le fichier DirectInputOverride.txt? Je veux que teknoparrot reconnaisse les deux contrôles en même temps dans la configuration? Merci

Hi, I have 2 different controls (Logitech G27 and D-pad, how do I insert the 2 codes in the DirectInputOverride.txt file? I want teknoparrot to recognize both controls at the same time in the configuration? Thanks

il y a 8 minutes, khoubash a dit :

Salut, j'ai 2 contrôles différents (Logitech G27 et D-pad, comment puis-je insérer les 2 codes dans le fichier DirectInputOverride.txt? Je veux que teknoparrot reconnaisse les deux contrôles en même temps dans la configuration? Merci

Hi, I have 2 different controls (Logitech G27 and D-pad, how do I insert the 2 codes in the DirectInputOverride.txt file? I want teknoparrot to recognize both controls at the same time in the configuration? Thanks

tu te trompe de topic, va sur le topic tuto les commandes que j'ai fais, ayant un G27 également j'ia aucun soucis

Il y a 4 heures, lokofer a dit :

Ta raison il pourrais les libérer tout comme ID8 il voulait pas mais il finis par le sortir.....Qui nous donne,dans ce cas la toute les mise a jour de MKDX et WMMT5.......

Et Transformer et LGI 3D il a depuis longtemps et normalement il devrais sortir 1 semaine apres ID8 

Il y a 2 heures, Safur a dit :

Especially that the Lindbergh games don't work very well or not at all...

Desole Il fallait pas être patreon (tu payes avant de tester tu es trop fort) lol..... sa s’appelle un pigeon.................

Et la lindbergh qui marche pas sur W7 lol la blague ces brider ces tout .......Et pourquoi le NAMCO ES3 marche mieux sur W7 que sur W10 ces parceque la borne d'arcade est équiper d'un W7 embeded........(et ces pour ça que j'ai aucun problème )

Et puis qui ne connait pas la lindbergh (elle date de trop est quand vous aurez les jeux vous aller squatter 30 minutes et ces tous) du moins si les jeux lindbergh marche sur W10 (car il y a rien de concret trop de bug).

heu non, c'est moi via MRX qui ai releasé id8 bruce, pas reever :D

Modifié par 7zxkv
  • Thanks 1

hace 17 horas, acan dijo:

i download all in one file and its already in english

thanks, i will try that

I forgot to mention that I have heard that on WMMT5 if you have ethernet connected, that can bring problems to connection to wangan terminal, it is better to use wi fi - 

So try to use wi fi instead of ethernet.

Modifié par customizer2

Il y a 22 heures, djd a dit :

Lindy dumps all single downloads:

thanks

but how execute this in tecknop ?? just add *.bin to run game or not ?

excuse for my little speak english ;-)

Just now, totoff28 said:

thanks

but how execute this in tecknop ?? just add *.bin to run game or not ?

excuse for my little speak english ;-)

You have to use 7zip and Power Iso to unpack the .Bin files! Then you will see the Jennifer file you need to run Outrun! A few pages back explain more detail! Im on public version so I have not ran the game yet but just now extracted the files with poweriso.

Modifié par djd

Il y a 3 heures, Bruce a dit :

Ta raison il pourrais les libérer tout comme ID8 il voulait pas mais il finis par le sortir.....Qui nous donne,dans ce cas la toute les mise a jour de MKDX et WMMT5.......

Et Transformer et LGI 3D il a depuis longtemps et normalement il devrais sortir 1 semaine apres ID8 

Desole Il fallait pas être patreon (tu payes avant de tester tu es trop fort) lol..... sa s’appelle un pigeon.................

Et la lindbergh qui marche pas sur W7 lol la blague ces brider ces tout .......Et pourquoi le NAMCO ES3 marche mieux sur W7 que sur W10 ces parceque la borne d'arcade est équiper d'un W7 embeded........(et ces pour ça que j'ai aucun problème )

Et puis qui ne connait pas la lindbergh (elle date de trop est quand vous aurez les jeux vous aller squatter 30 minutes et ces tous) du moins si les jeux lindbergh marche sur W10 (car il y a rien de concret trop de bug).

lol bruce, je sens que t'a vraiment pas envie de passer à Win10 (c'est peu de le dire). Sinon, pour etre tranquille avec ca, tu fait comme moi, j'ai un PC dédié pour chacune de mes bornes (1 pc pour ma jubeat, 1 pour ma IIDX, 1 pour ma Sound Voltex, 1 pour ma DDR, et un pour ma New Astro qui est sous Win10 du coup) :very-good:

c'est quasi que de la récup, sauf 2 qui dates de 15ans. après c'est sur que mon métier aide beaucoup :goutte-sueur:

et au pire un petit multiboot, mais bon, faut sélectionner au début, et redémarrer quand on veut changer... non un PC dédié c'est mieux :lol:

• Like 1

Il y a 1 heure, 7zxkv a dit :

heu non, c'est moi via MRX qui ai releasé id8 bruce, pas reever :D

Merci désole je me suis tromper (lol) ta raison.......

Justement je me disaient si il y aurait eu  les autres dumps sa ce trouve qu'on aurais tout en même temps que ID8 :very-good:

il y a une heure, Lesteph25 a dit :

lol bruce, je sens que t'a vraiment pas envie de passer à Win10 (c'est peu de le dire). Sinon, pour etre tranquille avec ca, tu fait comme moi, j'ai un PC dédié pour chacune de mes bornes (1 pc pour ma jubeat, 1 pour ma IIDX, 1 pour ma Sound Voltex, 1 pour ma DDR, et un pour ma New Astro qui est sous Win10 du coup) :very-good:

c'est quasi que de la récup, sauf 2 qui dates de 15ans. après c'est sur que mon métier aide beaucoup :goutte-sueur:

et au pire un petit multiboot, mais bon, faut sélectionner au début, et redémarrer quand on veut changer... non un PC dédié c'est mieux :lol:

Oui ta parfaitement raison (tu fait comme un pote a moi,un pour W7/W10/ et linux ......Mais bon ces pour ca que je met de coter,pour me faire un PC qu'avec W10 .  (deja j'ai un portable équiper de W10 mais bon je suis pas patreon et pour quoi faire il n'y a qu'un jeux Lindbergh sur deux qui fonctionne et encore il y a des bug....)

Car j'ai qu'un PC (et je suis d'accord j'aime pas les dual boot).

PS:Bref sur ceux je m'eclate bien sur le tuning de WMMT5 :

Mercedes 500e tuning phase H

lol trop marrant : bref ne ce tuning pas :(L'agence tous risque ameliorer lol :ptdr:)

Modifié par Bruce
  • Like 1