Jump to content
spindizzi

Teknoparrot Loader | Arcade PC

Recommended Posts

29 minutes ago, diegoginard said:

Share yourg BG pls

BG automated loaded on GRH settings.

U can use mega link from @ViRuS-MaN

Edited by NoKey

Could someone please reupload Operation G.H.O.S.T. not Mega though. The links in the first page one of them is dead the other stops at 32 mb regardless if I download in chrome or in jdownloader for some reason. 

35 minutes ago, Jayinem said:

Could someone please reupload Operation G.H.O.S.T. not Mega though. The links in the first page one of them is dead the other stops at 32 mb regardless if I download in chrome or in jdownloader for some reason. 

Use the link of virus man in page 710 he has the game there 

7 minutes ago, R.R.Z. said:

Use the link of virus man in page 710 he has the game there 

You mean one page ago? I looked through twice and don't see a link for Operation Ghost. 

It's ok I don't usually like to use torrents but I'll just download the torrent in the first page. 

Edited by Jayinem

1 minute ago, Jayinem said:

You mean one page ago? I looked through twice and don't see a link for Operation Ghost. 

Look at virus man post number 3 in page 710 on the bottom(site the lien)

Nevermind I'm downloading the torrent nothing on that page says Operation Ghost I'm not going on a wild goose chase for it. Thanks anyway. 

Edited by Jayinem

25 minutes ago, Jayinem said:

Nevermind I'm downloading the torrent nothing on that page says Operation Ghost I'm not going on a wild goose chase for it. Thanks anyway. 

You missed the entrer in the bottom of the post you saw if you click it you’ll see 3 option choose teknoparrot and there you’ll see the og icon click it very well built and easy to use website 

Edited by R.R.Z.

Yeah I found it and this is what the download page says

This page is not allowed in the US

We're sorry but it appears your IP comes from the US so you're not allowed to download or stream.

If you have a premium account, please login to remove the limitation.

Salut hello ,

j'ai un probleme avec Blazblue - Chronophantasma for NesicaxLive

voila le code erreur

bbch.png

2 graphically stunning games like battle Fantasia(work from drive c)and king of fighters climax has the same problem no inputs work(xinput/dinput)when running directly from tp

im crossing my fingers they’ll be fixed soon🙂

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

I'ts me or the file is corrupted?. (Koihime Enbu)

3 minutes ago, Model2 said:

Hidden Content

I'ts me or the file is corrupted?. (Koihime Enbu)

In page 698 there’s a link of trymado of this game you can download it again from there 

Il y a 5 heures, flof477 a dit :

Bonjour POPO69

Voici le lien du site Virus -MAn

Hidden Content

Cdlt

a mais j'ai deja cette adresse....d'ailleurs merci c'est une bombe tous les dump marchent quasi pour moi...tu es un chef!

il y a 29 minutes, POPO69 a dit :

Salut hello ,

voila le code erreur

bbch.png

Bonsoir POPO69

Quel est ton fichier d’exécution qui tu mets dans TP ?

il y a 30 minutes, POPO69 a dit :

Salut hello ,

voila le code erreur

bbch.png

iT'S OK FOR ME

22 ore fa, petje ha scritto:

No, should also work with JConfig

Hidden Content

And Gameloader All RH

Hidden Content

ok, I downloaded the complete game with all DLC and unzip it. NowI unzip the DeadOrAlive5_2020_04_29.rar pack in the same folder,I configured the joypad and ran the DOA5AM_2.06LR1.09.exe file. The game works correctly, with all the characters, but without any DLC costume...can you help me?

thanks!

Edited by legolas119

il y a 3 minutes, flof477 a dit :

Bonsoir POPO69

Quel est ton fichier d’exécution qui tu mets dans TP ?

Merci RRZ a repondu...fallait le mettre a la racine de C....c'est good ca marche....par contre selon lui les commandes marchent pas pour le moment....a suivre alors

il y a 8 minutes, POPO69 a dit :

a mais j'ai deja cette adresse....d'ailleurs merci c'est une bombe tous les dump marchent quasi pour moi...tu es un chef!

super la procedure...tu es enervé :).... super...faudrai que tu fasses ca pour chaques jeux ahah:)...... j'ai passé des heures sur les dump la moitier marchianet...depuis que j'ai tout pris sur ton site a part qq jeux tout marche nickel je kiff!!!! d'ailleurs si tu me trouves la solution pour les trois street fighter (3,3rd, II) j'ai pas de son...pourtant dans le mode test j'ai bien le son...difficile de naviguer en japonnais mais j'ai trouvé un test son par hasard et ca joue bien une musique...je comprend pas pourquoi j'ai pas de son dans le jeux.....les 3 en plus.....merci

3 minutes ago, POPO69 said:

Merci RRZ a repondu...fallait le mettre a la racine de C....c'est good ca marche....par contre selon lui les commandes marchent pas pour le moment....a suivre alors

You welcome as i said in previous post all nesicaxlive games work best from drive c

il y a 4 minutes, POPO69 a dit :

super la procedure...tu es enervé :).... super...faudrai que tu fasses ca pour chaques jeux ahah:)...... j'ai passé des heures sur les dump la moitier marchianet...depuis que j'ai tout pris sur ton site a part qq jeux tout marche nickel je kiff!!!! d'ailleurs si tu me trouves la solution pour les trois street fighter (3,3rd, II) j'ai pas de son...pourtant dans le mode test j'ai bien le son...difficile de naviguer en japonnais mais j'ai trouvé un test son par hasard et ca joue bien une musique...je comprend pas pourquoi j'ai pas de son dans le jeux.....les 3 en plus.....merci

Yep, Merci Beaucoup pour la procédure, j essai d’être le plus compréhensif au possible  

Par contre ce n 'est pas mon site c'est celui de Virus-Man, tous le mérite est pour lui car il y passe beaucoup de temps a le perfectionner et a l'embellir 

Cdlt

à l’instant, flof477 a dit :

Yep, Merci Beaucoup pour la procédure, j essai d’être le plus compréhensif au possible  

Par contre ce n 'est pas mon site c'est celui de Virus-Man, tous le mérite est pour lui car il y passe beaucoup de temps a le perfectionner et a l'embellir 

Cdlt

vous etes vraiement cool...bon maintenant que 90% des jeux marchent faut que je me panche sur demulshooter car j'ai les gun mais j'arrive pas a faire marcher :)

il y a 1 minute, POPO69 a dit :

vous etes vraiement cool...bon maintenant que 90% des jeux marchent faut que je me panche sur demulshooter car j'ai les gun mais j'arrive pas a faire marcher :)

Ba c'est normal, on est tous passé par ces étape et si peut filer un coup de main a faire foctionner tous ce bordel (lol) ba c 'est avec plaisir qu on le fait 

Pour tes gun c'est quoi , aim track ?

il y a 21 minutes, POPO69 a dit :

Par contre pour le coup, je ne suis pas ok avec vous pour ce jeux, Chez moi je lance via TP et mon archive est sur le F:\

Je vais vous préparer mon archive, et tester la de votre coté

Cdlt

Edited by flof477

3 minutes ago, flof477 said:

Par contre pour le coup, je ne suis pas ok avec vous pour ce jeux, Chez moi je lance via TP et mon archive est sur le F:\

I dont have f drive only c and d but the problem remains for the moment no inputs works for battle Fantasia 

Edited by R.R.Z.

il y a 4 minutes, R.R.Z. a dit :

I dont have f drive only c and d but the problem remains for the moment no inputs works for battle Fantasia 

Ok, but battel fantasia works with GL, On TP it works very badly

4 minutes ago, flof477 said:

Ok, but battel fantasia works with GL, On TP it works very badly

Yes i know about gl thanks I prefer tp and if by badly you mean there’s no inputs i hope it will be fixed soon

Voici mon archive de Blazblue Chronophantasma qui fonctionne sur TP 

Hidden Content

Cdlt

Flo

those tremblings of the character that you’ve experienced also in kof sky stage is annoying but the game is playable maybe its a problem in the settings in the rtx card that you and i have i tried solving it to no avail 

Edited by R.R.Z.

2 hours ago, Jayinem said:

Yeah I found it and this is what the download page says

This page is not allowed in the US

We're sorry but it appears your IP comes from the US so you're not allowed to download or stream.

If you have a premium account, please login to remove the limitation.

That site is very annoying. I guess we arent good enough to use it if we are from the U.S.

Il y a 10 heures, Mounir a dit :

Lorsque je lance blade arcus avec teknoparrot ou game loader rh j'ai un écran noir et un message d'erreur "nvidia opengl driver" et puis retour au bureau. C'est le seul jeu qui me fait ça.

When i launch Blade Arcus with Teknoparrot or game loader rh i get a black screen then an error message "nvidia opengl driver" and back to deskop. It's the only game i get this problem.

Maintenant le jeu se lance mais j'ai pas d'image, seul le son et les controles fonctionnent mais l'ecran reste tout noir.

Je veux essayer Let's Go Jungle Special mais c'est le seul jeu auquel je ne peux pas jouer avec mon pistolet ou ma souris, il ne fait attention à rien, il y a un patch ou une configuration spéciale pour travailler avec un pistolet ou une souris

Il y a 11 heures, Mounir a dit :

Maintenant le jeu se lance mais j'ai pas d'image, seul le son et les controles fonctionnent mais l'ecran reste tout noir.

C'est bon j'ai réussi à lancer le jeu, il fallait que je downgrade les pilotes de ma carte graphique(le monde à l'envers) je suis donc passé à la version précédente et plus de soucis du coup!

Edited by Mounir