Jump to content
spindizzi

Teknoparrot Loader | Arcade PC

Recommended Posts

il y a une heure, Bruce a dit :

Bref voila une autre video de Reaver qui montre des nouveaux jeux jouable (je connais pas tous )

ou

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

sa commence vers les 10 minutes.

Tien j'ai vu personna 4 

Ces quoi ce jeux chelou venus de l'espace  "Magical Beat "   ces quelle borne d'arcade????   pour savoir si il y des titre mieux que ça.

loader futur.png

desoler mais il me fait rire ces deux dernier jeux lol :ptdr:  tellement il ont l'aire pourris.

Edited by Bruce

Slt Bruce moi j'ai aussi une nvidia bts 1060 6 go et j'ai la touche fixe amd

Et je suis sous wind 8.1 64 b

Edited by aurelien123

il y a 5 minutes, aurelien123 a dit :

ces bizarre:what:      bref je vais pas m'en plaindre car apparemment (je me suis pas encore plein de ce ID7 sur ce loader 1.21)

Edited by Bruce

3 hours ago, atrfate2016 said:

It dosent matter to you that he stole work and sold it that other people did? hes stolen form every one in the main arcade scene including myself with proof provided you dumb cunt.

Artfate you are such a  hypocrite gtfohda lol

and we don't care lol , anyone want a delete and a warning ?

Edited by WildWolf

il y a 20 minutes, Bruce a dit :

Ces quoi ce jeux chelou venus de l'espace  "Magical Beat "   ces quelle borne d'arcade????   pour savoir si il y des titre mieux que ça.

loader futur.png

desoler mais il me fait rire ces deux dernier jeux lol :ptdr:  tellement il ont l'aire pourris.

Un petit début d'Alzheimer Bruce? C'est un jeu Nesica disponible en même temps que les jeux Nesica sortis printemps 2017.

Jeu assez louche qui mélange du Puyo Puyo, et un jeu de rythme (le jeu donne le tempo comme un métronome). Perso, je n'y arrive pas, je suis une quiche.

Edited by henrie4

on les a déjà eu sous NESICA ceux la, c'est les même :)

il y a 4 minutes, henrie4 a dit :

Un petit début d'Alzheimer Bruce? C'est un jeu Nesica disponible en même temps que les jeux Nesica sortis printemps 2017.

Jeu assez louche qui mélange du Puyo Puyo, et un jeu de rythme (le jeu donne le tempo comme un métronome). Perso, je n'y arrive pas, je suis une quiche.

non pas compris (je sais que ces nesica mais dans nesica il y ausssi du TTX2 du ringedge je voulais juste savoir ces quoi la borne d'origine)

Edited by Bruce

il y a 6 minutes, Bruce a dit :

non pas compris (je sais que ces nesica mais dans nesica il y ausssi du TTX2 du ringedge je voulais juste savoir ces quoi la borne d'origine)

Taito Type X² d'après wikipédia

Il y a 1 heure, aurelien123 a dit :

Oui ba je comprend pas je vois cette option depuis que j'ai mis dans un nouveaux dossier (mais de peur que sa marche pas sur le nouveaux je prefere rien toucher sa se trouve que la carte marchera pas)

1.21.png

Mais on le voit que pour ID6 et ID7 ????????????????

Super j'ai une version 1.21 speciale xmas lol   (ces un collector) sans enable amd fix et tout marche bien.

J'ai du biduoiller un truc sans faire gaff lol

Edited by Bruce

Is this the end of the line until things get sorted??

Hidden Content

Look at these games we wish we could play, and I was led to believe they wern't dumped :o

Je trouve dommage la tournure que prend ce début d'année.

Je suis pas très calé en anglais mais on dirait que ça part en sucette......

Il est normal pour moi qu'un modérateur fasse son travail quand une personne est ciblé et critiqué à outrance ( en bien ou en mal )

Donc, il est logique que la censure s'applique.

Maintenant, qu'un post sur 1cc apparaisse en mettant en cause cette censure, c'est vraiment du n'importe quoi (si j'ai bien compris)

Tout le monde connait la petite histoire de reaver et chacun en pense ce qu'il en veut, on est en démocratie.

Ici il y la bonne ambiance, alors s'il vous plait, en a compris pour reaver, maintenant continuer votre chemin (si je peut me permettre) et revenont sur notre source de plaisir.

Peace and love ??      no more trouble please ;)

Le mieux c'est de les ignorer sur 1cc :)

c'est pas le centre de l'univers là bas...

Quand tu regardes comment sont les forums la bas et que tout le monde se crache dessus, c'est rempli de trolls, de gens aigris et qui insultent à tout va, en aucun cas j'envie leur situation.

Regarde un peu comment les gens s'insultent parqu'ils ont vu  le MKDX relaché en public et qu'ils n'arrivent pas à le faire fontionner lol, ca t'en dis long sur la communauté de là bas, et tout à l'heure il y a eu une petite débandade de gens mal attentionés essayant de foutre la merde ici.

il y a 2 types qui ont voulu me faire chanter, et d'afficher que Reaver est un escroc sinon il ne sorte plus rien sur 1cc, laisse les faire moi je ne marche pas au chantage, personnellement je m'en tappe l'important c'est que cela sorte en public point barre ^^

Les types qui relachent des dumps sur 1CC deviennent completement fou avec Reaver c'est ouf...

Edited by WildWolf

En 31/12/2017 a las 21:10, wallmachine dijo:

Delete the "Game Loader ALL TH" folder and start from the beginning, the folder can be located in the directory below.

1. Move Game Loader All RH.exe and Game Loader Config.exe to the game diriectory

2. Run Game Loader Config.exe

3. Edit:

Windows 10, "C: \ Users \ USER NAME \ AppData \ Roaming \ Game Loader All RH \ TTX.ini"
Windows XP, "C: \ Documents and Settings \ USER NAME \ Application Data \ Game Loader All RH \ TTX.ini"

-Open TTX.ini with notepad and modify this:

[Ignore]
Warning=agree

4. Run Game Loader Installer.exe

5. Run Game Loader Config.exe from the game directory

I'm really sorry but I'm still didn't get neither to do it in the All RH 295 (newest version)! I did everything that you said but when I ran Game Loader Config.exe, neither a TXT.ini was done like I can show in the printscreens. I did this in my notebook too but I've screw up there! I really want to know what's have in the mind whose do this idiot act! Sorry me if I was rude saying this words but a person that did this, probably have  several psychological issues or never grew their minds up! My honest apologizes! :gene: 

bug of fake virus 1.jpg

bug of fake virus 2.jpg

Edited by davegrohl2006
add more details

1 minute ago, davegrohl2006 said:

I'm really sorry but I'm still didn't get neither to do it in the All RH 295 (newest version)! I did everything that you said but when I ran Game Loader Config.exe, neither a TXT.ini was done like I can show in the printscreens. I really want to know what's have in the mind whose do this idiot act! Sorry me if I was rude saying this words but a person that did this, probably have  several psychological issues or never grew their minds up! My honest apologizes! :gene: 

bug of fake virus 1.jpg

bug of fake virus 2.jpg

you need to read my instructions again it states where the TTX.ini is

hace 13 minutos, wallmachine dijo:

you need to read my instructions again it states where the TTX.ini is

I need to create a notepad and rename with TTX.ini. After this, I put that command "ignore" in this notepad before I run Game Loader Installer, right? 

il y a une heure, Manson976 a dit :

Is this the end of the line until things get sorted??

Hidden Content

Look at these games we wish we could play, and I was led to believe they wern't dumped :o

This is my point of view.

I know 1cc is no longer supporting Tecnoparrot project. They have their own reasons.

I don't think emuline should interfer in the conflict between them.

Emuline should be neutral in this subject. After all, this is a emulator news, games release news, help each other community and simple speculations without proofs or simple saying ithings just because sn't fair for both sides.

The community don't earn anything with this.

We both know what Reavens has given to us. An emulator with great games (Sega Ring games).

It's a fact that, right now,  he is releasing more playable games then 1cc.

But I can't forget that 1cc released 40 games in a  2 days (Nesica x Live). I can't forget their effort to make them playable all free.

I can't forget the time spent by flybit (Nesica x Live).

I also can't forget the time spent by Romhack (Taito Type X).

Reavens has clearly a patreon and publicity strategy. Twith seansos and whatever. He spends time with this. He wants to earn some money with that.

I don't think I ever seen soo many publicity around an emulator developer.

it's his strategy.

However, flybit is also doing a great job (jconfig developer) and he don't have so much publicity.

I think both are doing great emulator developers for different systems.

In the end of the day, don't pick sizes just enjoy what both are doing.

1 hour ago, Manson976 said:

We have much more than that - we planned out our releases for 2018 so that they would be constant.

1 hour ago, WildWolf said:

The best is to ignore them on 1cc :)

it's not the center of the universe there ...

When you look at how the forums are down and everyone is spitting on it, it's full of trolls, bitter people who insulting everything, and in no way do I envy their situation.

Take a look at how people get insulted by the fact that they have seen the MKDX released in public and they can not make it fontionner lol, it says a lot about the community there, and everything There was a little rustling of poorly minded people trying to fuck shit here.

there are two guys who wanted me to sing, and to show that Reaver is a crook if he does not get anything out of 1cc, let them do it I do not go to blackmail , personally I get the key it is that this kind of public point bar ^^

The types that release dumps on 1CC become completely crazy with Reaver it is o ...

You make a grievous mistake WildWolf, because you are ignorant of the Arcade PC scene. /1cc/ is many many operators, crackers and programmers making sure games get dumped and work on average computers, Reaver is but one man. Do you honestly believe Reaver can match the output that we have or can ever hope to match the ouput that we have? Are 12 Sega games (11 of which were stolen from our good friend Soyandroid, ID7 having been donated by a user) really worth more water than 60+ Taito, Raw Thrills and Konami games?

But this isn't about that, this is about an utter bias towards Teknoparrot and against the majority of the people that even make this scene possible. You say /1cc/ isn't the center of the universe because you fail to realize Reaver is utterly alone in this endeavor, there's no "working together" when it comes to him, he's only coasting on games he's scammed off of people and there will be no more once he's done. Absolutely everyone in the scene already knows who he is and refuse to work with him, his two programmers are not from the arcade scene nor do they have any connections. Much of the people who contribute to /1cc/ are, and they will continue to dump, crack and make playable these games the only difference is it will all be private because we honestly feel slighted by the fact that we can't get our message out.

I will make myself clear WildWolf, this isn't a crazy demand we're asking of you. I understand my comrade may have been abrasive but he has good reason to have been. It's as simple as adding

"there is questions behind how the author of this software conducts himself, and his known to bootleg and sell things for profits, read these threads for your own opinion"

To the first post, with the neo-arcadia links, so that people understand who they're donating to and what kind of a person Reaver is. We'll be satisfied with that and continue releasing games like normal. Otherwise we feel no reason to continue contributing to a community that's complacent to help Reaver spit on the hard work of many people who spend hundreds of thousands of dollars and hundreds of manhours releasing games for free.

Edited by Meezermox

I'm doing after red again wallmachine instructions! Sorry me guys! I'm still learning! And now? Am I doing correct do right now? The Ignore command has spaces between the lines or everything are together? 

taking false virus advertise.jpg

Je comprends pas un truc la. Avant que Reaver fasse fonctionner id6&7, les gars d'1cc etaient où pour le faire à sa place. Jouer aux jeux Lindbergh, sonr où les gars d'1cc. C'est joli de dumper les jeux m'enfin à part prendre de la place....Si on peut pas y jouer ca sert à rien. Par contre le nesica et ttx1_2 là c'est différent. Romhack nous a permis d'y jouer en premier. Mais le ringedge/wide, le seul qui nous permet de jouer today c'est Teknoparrot. Mais si les gars d'1cc veulent s'y mettre...No problemo pour moi. GameAllLoader a besoin de TP pour les rings donc on attends le loader de 1cc non ? Si ils sont si nombreux ca devrait aller vite....Allez sur ce je vais jouer a Batman Arcade....ah bah non merde....il est pas cracké lol

il y a 6 minutes, wilmans2m a dit :

Je comprends pas un truc la. Avant que Reaver fasse fonctionner id6&7, les gars d'1cc etaient où pour le faire à sa place. Jouer aux jeux Lindbergh, sonr où les gars d'1cc. C'est joli de dumper les jeux m'enfin à part prendre de la place....Si on peut pas y jouer ca sert à rien. Par contre le nesica et ttx1_2 là c'est différent. Romhack nous a permis d'y jouer en premier. Mais le ringedge/wide, le seul qui nous permet de jouer today c'est Teknoparrot. Mais si les gars d'1cc veulent s'y mettre...No problemo pour moi. GameAllLoader a besoin de TP pour les rings donc on attends le loader de 1cc non ? Si ils sont si nombreux ca devrait aller vite....Allez sur ce je vais jouer a Batman Arcade....ah bah non merde....il est pas cracké lol

il y a un fond de vrai dans ce que tu dis.

Honest truth.. The people at 1cc have done so for this community and depressed.

I definitely support the work that Reaver and his team have done with TeknoParrot. (This is coming from someone who paid for pateron in the previous month)

However at the same time. I do not support the negative stuff that Reaver has done in the past with stealing people's work. Specifically with close friends of his. Along with, the amazing people at 1cc.

1cc is the primary reason why people are caring about arcade emulation again ... Let's be honest about that.

They have provided a shit for your games for everyone, including this website as such:

TASIEN HOT GIMMICK MIX
GUNDAM PARTY SPIRITS OF ZEON MEMORY OF SOLDIER
BLAZBLUE CONTINUUMSHIFT II
KING OF FIGHTERS XIII CLIMAX
SENKO NO ROUND DUO
HAUNTED MUSEUM I
HAUNTED MUSEUM II
Music Gun! Gun! 2
CyberDiver 1.3
Beatmania iidx 23 copula
Beatmania iidx 24 sinobuz
Pop'n music blows
jubeat
qubell Beat Refect Beat 1
Refect Beat Volzza 2
BeatStream 1
BeatStream 2
Shhh! Fearfightland (GVR Version Of haunted musem 2)
Nascar
Fast N Furious
Fast N Furious SB
Fast N Furious SB2
Fast N Furious Drift
Need for Speed Tank
Alien Arcade
Tank ! Tank! Tank!

Dead Heat Bounty Hunter

X-Tom

Re: Rave

Come on Baby

Tekken 6

T ekken 6 BloodLine

Gundam VS Gundam Next

Pump it up with 20 Pump it up games.

And there's a lot we've already released this bullshit already.

If Reaver wants to charge people for his work that he does. Let him do what he wants. You do have to admit. The work that he has done recently with TeknoParrot. However at the same time. I do not deny the fact that the guy had a past of doing shady shit and that is something that I do not respect at all. Even if it never directly affected me. As of currently right now. I'll be honest. I am happy with what he has done with TeknoParrot (As of the December build). But if I was a friend who would have a good time,  I would be very pissed offSome of you do not realize these efforts in these communities (1cc and more) in this community with these games to be playable in the comfort of our homes.

What I want out of this is for Emuline and 1cc to squash this drama and let us all enjoy playing these arcade games together. That's all that I ask for. Also, if you are aware of a dumper who is providing games for the community. Please respect them and give them the support they deserve. Even if Reaver takes their dump to implement into TeknoParrot. People will know who to really thank the end of the day.

New Year's Eve Happy New Year! :)

Edited by Mufausa

14 minutes ago, Mufausa said:

1cc is the primary reason why people are caring about arcade emulation again .. Let's be honest about that.

They have provided a shit of your games for everyone, including this website as such:

Tekken 6
Tekken 6 Blood Line

link of this two games at 1cc please

Hidden Content

This two arcade games are available to play on pc

Hidden Content

Edited by pepodmc

Il y a 4 heures, Bruce a dit :

Oui ba je comprend pas je vois cette option depuis que j'ai mis dans un nouveaux dossier (mais de peur que sa marche pas sur le nouveaux je prefere rien toucher sa se trouve que la carte marchera pas)

1.21.png

Mais on le voit que pour ID6 et ID7 ????????????????

Super j'ai une version 1.21 speciale xmas lol   (ces un collector) sans enable amd fix et tout marche bien.

J'ai du biduoiller un truc sans faire gaff lol

PS::combatvador:

bref bref bref ................................(ceux qui parle ALLRH il y a un poste pour)

-Bon après avoir mis sur un nouveaux dossier le loader 1.21 en testant ID7(donc je n'est pas eu besoin d'activer le "enable AMD fix " car normalement ces pour les carte AMD)

voir ici:

Hidden Content

• Added missing AMD fixes for Initial D 6 AA / 7 AA X

.

donc j'ai tester et le jeux passe très bien aucun problème de carte et quoi que ce soit:

id7.png

Edited by Bruce

Il y a 4 heures, Meezermox a dit :

We have much more than that - we planned out our releases for 2018 so that they would be constant.

You make a grievous mistake WildWolf, because you are ignorant of the Arcade PC scene. /1cc/ is many many operators, crackers and programmers making sure games get dumped and work on average computers, Reaver is but one man. Do you honestly believe Reaver can match the output that we have or can ever hope to match the ouput that we have? Are 12 Sega games (11 of which were stolen from our good friend Soyandroid, ID7 having been donated by a user) really worth more water than 60+ Taito, Raw Thrills and Konami games?

But this isn't about that, this is about an utter bias towards Teknoparrot and against the majority of the people that even make this scene possible. You say /1cc/ isn't the center of the universe because you fail to realize Reaver is utterly alone in this endeavor, there's no "working together" when it comes to him, he's only coasting on games he's scammed off of people and there will be no more once he's done. Absolutely everyone in the scene already knows who he is and refuse to work with him, his two programmers are not from the arcade scene nor do they have any connections. Much of the people who contribute to /1cc/ are, and they will continue to dump, crack and make playable these games the only difference is it will all be private because we honestly feel slighted by the fact that we can't get our message out.

I will make myself clear WildWolf, this isn't a crazy demand we're asking of you. I understand my comrade may have been abrasive but he has good reason to have been. It's as simple as adding

"there is questions behind how the author of this software conducts himself, and his known to bootleg and sell things for profits, read these threads for your own opinion"

To the first post, with the neo-arcadia links, so that people understand who they're donating to and what kind of a person Reaver is. We'll be satisfied with that and continue releasing games like normal. Otherwise we feel no reason to continue contributing to a community that's complacent to help Reaver spit on the hard work of many people who spend hundreds of thousands of dollars and hundreds of manhours releasing games for free.

Do you realize the irony of considering that dumps can be stollen?...

When someone able to release a dump has a dump, he should release it, if it doesn't, it means he wants to make profits with it, period. And I don't see how anybody could steal a dump, unless you release it internally and someone else make it public, but 1/ keeping it private would be worse thant making it public without authorization of the one who made it private 2/ nobody cares about whoever release a dump, anybody, from any community, should be happy when any new dump is released, even if they were about to release the same dump.
If someone cracks a game and releases this crack, nobody can steal it, it's normal any launcher supporting this game later can use it, it's 2 different things.
And as far as I know, reaver and the two other developers have developed the launcher, not stolen the code.

So in the end, unless I miss something (if he has stolen a large part of the code), I don't even know how you can complain he has stolen anything, at least regarding Teknoparrot.

All I see is a bunch of childish guys with complain and take childish decisions. Is it an ego problem like often? Are you upset because he has released before you something you were working on? It seems obvious considering how you insist on what 1cc has provided, and that again demonstrate how childish this community is.
Let's be honest, most people don't care who brings a dump, who makes a crack, who makes a launcher or an emulator, they just want to play some games. I came here because I was waiting since several years to play to ID6+. If you dump/crack/develop only to get profit, to make you or your community famous or to flatter your ego, you just don't do it for the good reasons and are just not better than anyone you complain about.

If you are not happy with this situation, just release a better launcher, like you said, you're a whole community, it should not be so complicated, it would be a way better solution, way more mature (not as mature as "not being in competition" but 1 step at a time...), and everybody would benefit of it.
But no, like often in this crappy little emulation world, it's better to take the most childish decision dictated by ego and vexation which will be negative for everyone (but the one you complain about, leaving the field free to him...).

And in the end, people interested in whatever game managed only by this launcher care only about the launcher, not about reaver, and they don't care if reaver kills 3 kittens every morning. And for the patreon thing, reaver and the 2 other devs take time to make the launcher, if some people want to thank them for that like they could do for whatever other free app, there is nothing to say against that, it's not related to whatever reaver is doing outside of teknoparrot, and teknoparrot is still free (waiting a few weeks is nothing compared to having nothing or waiting years someone else do another launcher).
On another end, what all those people see is the annoyance caused by a few off topic irrespectful guys who give a very bad image of this "1cc community" and prove again how childish this little emulation world is.

I'm even more radical in what I think, for me everything regarding emulation should be open source and follow the open source principles, starting by being accessible to everyone without any condition. It doesn't prevent from allowing users to make donations, to get early access or whatever, but there is so much people who just want to keep things for them, to make profit or act to satisfy their ego. They use intellectual properties they don't own (a game, a box artwork...), they add their thing which represent just a small addition to this IP (a crack, a 3d box for whatever frontend...), and then consider it's theirs and want it available only on whatever forum, only on whatever frontend, and complain if someone else reuse a bit of their work, which is exactly what they did in the first place.
And in the end, everything is made more complicated and slowed down due to those selfish and hypocritical behaviours.

Désolé pour ce long post HS, j'espère qu'il ne sera pas supprimé, ça m'a pris 1h de le rédiger...

Edited by pinkimo2

Il y a 4 heures, pinkimo2 a dit :

Do you realize the irony of considering that dumps can be stollen?...

[...]

Désolé pour ce long post HS, j'espère qu'il ne sera pas supprimé, ça m'a pris 1h de le rédiger...

Yeah all those childish operators spending thousands of dollars to buy up games to release for free should just grow up right? Is that why Reaver threw a fit when someone destroyed his Time Crisis 5 bootlegging operation by giving it out for free to all the operators he was selling it to for 1000 euros under the name Jewking? Because he's such a grown man? 

You're not in the scene, you can only comment on what you see as the end user and what you see is so little. It's telling you think it's an ego problem, yes the people who release things anonymously with no name must have such an ego problem compared to the almighty Reaver. Get off it pal, the ultimatum is simple - people need to be aware of what kind of a person this is through his post history and if they're not willing to do that simple favor to their end users (because it really is no problem for us if you continue to give money to known bootlegger) then why should we continue sticking our necks out for ungrateful people, what's to stop us from charging money too? You bite the hand that feeds you and then you say we have the problem, incredible. Such a simple request for YOUR own sake (because we already know what kind of a person he is) and you demonize us.

"If you dump/crack/develop only to get profit, to make you or your community famous or to flatter your ego, you just don't do it for the good reasons and are just not better than anyone you complain about."

Name one time anything on /1cc/ was ever for profit, fame or ego.

Edited by 7zxkv
useless requote

il y a 20 minutes, Meezermox a dit :

Yeah all those childish operators spending thousands of dollars to buy up games to release for free should just grow up right?

il y a 20 minutes, Meezermox a dit :

You bite the hand that feeds you and then you say we have the problem, incredible

Doing something positive doesn't forbid people to complain about you when you do something negative. Spending money and releasing stuffs has nothing to do with your childish behaviour here (exactly like negative things possibly done by reaver doesn't prevent from being thanksfull of positive things we get from him). Talking about ultimatum is just amazing. Nothing allows you to impose anything to any other community. Not only it's just your point of view which is biassed, but even if it was not, you've just not the right to do this and the simple fact that you do this tells so much about you. What would you say if someone from anywhere came on your 1cc board and put pressure on you and threatened you to publish anything, being legitimate/justified or not?

I don't say there is nothing to say about reaver, I don't even say he's better than you, I just judge the ones who act in this topic with what I see about them here, that's all. But has always, I lose my time, people who act like that are completely unable to take a step back.

Moreover, you made your point many times here, way too many times IMHO, anybody know your point of view, asking more is so pointless...

Edited by pinkimo2

1 minute ago, pinkimo2 said:

Doing something positive doesn't forbid people to complain about you when you do something negative. Spending money and releasing stuffs has nothing to do with your childish behaviour here. Talking about ultimatum is just amazing. Nothing allows you to impose anything to any other community. Not only it's just your point of view which is biassed, but even if it was not, you've just not the right to do this and the simple fact that you do this tells so much about you. What would you say if someone from anywhere came on your 1cc board and put pressure on you and threatened you to publish anything, being legitimate/justified or not?

I don't say there is nothing to say about reaver, I don't even say he's better than you, I just judge the ones who act in this topic with what I see about them here, that's all. But has always, I lose my time, people who act like that are completely unable to take a step back.

I don't see how my point of view is biased. My comrade posted some threads showing reaver aka jackalaus was a bootlegger, it got deleted. I did the same and it got deleted. Then further posts of ours got deleted. You're absolutely correct the Emuline administrators are free to do what they wish, but at the same time me and my comrades are also free to leave the community and I do not think you understand what that would entail for the arcade PC scene - once /1cc/ is gone you genuinely will only have Reaver to depend on for things. We don't care if that's "leaving the field to him", this isn't a competition and it never was. It's a matter of basic truth being hidden for no reason and that's where we draw the line. It's an extremely bad precedent for any community and it was our hope that it would be corrected.

Points of view are biassed by definition...

And again, I don't know how you manage your board, but you're in the topic about teknoparrot, it's not the place to talk about bootlegs and it's not deleted because of any censorship but simply because it's off topic. Telling supposedly the truth doesn't mean you're not wrong, it's just not the place to talk about that, not the place to insist continuously, which is the beginning of your childish behaviour we complain about, which has increased until this stupid ultimatum.

Board administrators should know standard forum rules. Whatever reaver did, you're wrong from start to finish here, you post off topic stuffs, complain when the moderation does its job, you even pretend you can't make your point here while I still see plenty of your messages (and you could open a topic to talk about that if you want, as long as it respects emuline rules), you put pressure because you don't accept that basic forum rules applies to you, threat to stop releasing stuff if emuline doesn't bow to your whim. You're just acting like trolls here.

I completely understand the frustration of seing the relative success of something done by someone you hate and who has perhaps done bad things, and seing him making some money with it, but it doesn't allow you to act like you act.

And it's not us or reaven who will make you gone, but you, only you and your childish decision which, ironically, is positive for reaver, leaving him without competition... Those guys threat to stop their public activity because they don't accept when a few of their posts are deleted because they don't respect basic rules of any forum, and they don't understand why I say they are childish... Stupid me to start talking when I know from the begining it's doomed to fail, 2 hours of my life lost for nothing, and I don't even have anything to do with emuline with my less than 10 messages and my missed nickname with this "2" suffix because I've never received the numerous confirmation emails sent for my first account...

Edited by pinkimo2

Il y a 3 heures, pinkimo2 a dit :

Point of view are biassed by definition...

[...]

...to do with emuline with my less than 10 messages and my missed nickname with this "2" suffix because I've never received the numerous confirmation emails sent for my first account...

1) It's not "supposedly" the truth it is the truth, plain forum posts for you to read,

2) I was replying to someone replying to me and my post got deleted but not the inflamatory post. Obviously there's no rule breaking going on here and it's just bias.

3) You seem to not understand that we do not care if it's positive for Reaver, we just said it wasn't a competition. The only thing that's a positive for reaver is continuing to grow the community that he's exploiting.

4) It's childish to want to leave because the people making this possible don't like being denigrated is it? Do you feel entitled to the things people do on their own free time for fun? You're making an extremely poor case if your goal is to convince us to stick around.

Edited by 7zxkv
useless requote

Il y a 1 heure, Meezermox a dit :

1) It's not "supposedly" the truth it is the truth, plain forum posts for you to read,

I don't know (and don't care, it's not the point here) if you tell the truth, so I obviously don't take position and don't say if you tell the truth or not. You're so biassed when reading that you don't even understand that...

2) I was replying to someone replying to me and my post got deleted but not the inflamatory post. Obviously there's no rule breaking going on here and it's just bias.

I've not followed that and it should be between you and the moderator in private. Maybe there is nothing to complain about, maybe he moderated to much or not enough, but making things grow to such proportions for this is just so absurd... You get all worked up for, at best, not so much, at worst, nothing at all, and make things grow to crazy proportions...

3) You seem to not understand that we do not care if it's positive for Reaver, we just said it wasn't a competition. The only thing that's a positive for reaver is continuing to grow the community that he's exploiting.

You seem to not understand at all that the point is that your threat is so, SO, SOOO, dumb!!! And not caring about pretty much everything only shows even more how you've just overreacted and are staying on the position you took on the instant whatever happens, refusing to think one second about this position, at miles from being able to take a tiny step back to think about it, just like a child sulking and making whims.

4) It's childish to want to leave because the people making this possible don't like being denigrated is it? Do you feel entitled to the things people do on their own free time for fun? You're making an extremely poor case if your goal is to convince us to stick around.

Denigrated by whom? You get all worked up for nothing, and even if it was not the case, it would be what, a few moderators of one forum? So not only there is good chances you just overreact and imagine you're denigrated while it was just some standard or clumsy moderation, but even if it was not the case, you would stop your public activity because of one action of one or, at most, a few moderators on one forum? Seriously? And you still don't get it, don't get what's wrong with you? Amazing...

And again, you still seem to think that releasing dumps forbids everyone to complain about anything about you. Are you perfect and nobody have the right to say anything not positive about you whatever you do?

"You're an horrible person, you've killed 3 kittens" "What, you denigrate me while I've donated 100$ to charity?!! I want you put a panel on your back telling how amazing I am, or I'll stop donating to charity!".

Everything you said today show exactly the same thing, and overreaction, leading to an absurd threat, someone unable to think about that, unable to see how crazy/absurd/injustified his threat is, completely stuck to his position and acting like a child who make a whim and don't want to listen anything until we bow to his whim. It's just impossible to talk with you at the moment, you are unable to listen without hearing what you want to hear. Just take a step back, forget this for a few days, then try to analyze the situation from an external view, and maybe you'll understand how crazy is the situation in which you put yourself...

But I'm the most stupid of the two of us, spending almost 4 hours to talk to someone we can't talk to... But what you say is so unbearable...

And all that to see everything deleted in a few hours because we've talked way to much about those off topic things...

Edited by pinkimo2