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Showing most liked content on 10/18/2018 in all areas

  1. 4 points
    wmmt5 ta translated plus some other extras,enjoy:) [Hidden Content]
  2. 1 point
    Bonjour à tous, Voilà, je vous présente Redream, un alternative aux émulateurs dreamcast que vous connaissez surement déjà. La principale distinction par rapport aux autres émulateurs dreamcast est le rendu graphique HD/4K qui s'obtient par contre en achetant un compte premium. Rassurez vous, votre portefeuille ne souffrira pas trop et cela vous coutera 5$ pour avoir accès à cette feature. (qui vaut le largement le coup d'après moi). (pas de patréon) et cela encourage le dévellopeur. De plus le développeur: 'Inolen' est très actif et et le projet avance vite. Vous pourrez également vous connecter a leur discord pour suivre le projet d'un peu plus près et remonter des bugs grâce au gitlabs. discord server --> [Hidden Content] Il est compatible Windows/Mac et Linux et bénéficie d'un système de Bios intégré d'origine (en remplacement des Bios de la dreamcast). Sachez toutefois qu'il vous sera possible d'utiliser les bios de la dreamcast en remplacement de ceux fournis avec Redream. Actuellement , au moment ou j’écris ces ligne la version stable est la V1.5. 0 mais vous pourrez acceder aux version en dévellopement à tout moment. L'url du site --> [Hidden Content] un guide de démarrage vous aidera a faire vos premiers pas --> [Hidden Content]quickstart Last stable Release changelog: V1.5.0 (stable) v1.5.0 - 2020-02-01 Added Disc swap support. Redump BIN/CUE support. Widescreen hack support. Codebreaker cheat support. Raspberry Pi 4 support. HLE BIOS font support. Exclusive fullscreen support. High DPI support on Windows and Mac. Nintendo Switch controller support. PowerVR trilinear filtering support. PowerVR secondary accumulation buffer support. PowerVR parameter selection modifier volume support. Register aliasing support to improve ARM32 register allocations. Changed Numerous CPU and GPU performance improvements as a result of the Pi bringup. Removed GL_ARB_fragment_shader_interlock dependency for per-pixel sorting. Ignore removable media drives on Windows which have no disk in them. Librray scanning responsiveness improved for large libraries. Library scanning is now limited to a single worker thread. Filter out noisy axes when catching key binds. Fixed Major HLE BIOS refactor, fixed all known incompatibilities. Refactored renderer to support rendering shadows before fog. Video output only filling half the screen in some PAL games. Video output flickering over component in some PAL games. Codebreaker main menu not rendering. Langrisser Millenium main menu not rendering. NFL 2K/2K2 field textures not blending correctly. NFL Blitz 2001 shadows not blending correctly. NHL 2K2 ice appearing black. Real Sound framebuffer vertical bands. World Series Baseball 2K2 blurry textures. V-Rally 2 main menu flickering. Numerous AICA stream fixes. Missing CDDA music in a few games. Decoding of ADPCM audio to be bit-perfect. Sega Bass Fishing audio going off the rails. Capcom Fighting Collection hanging on boot. Fast Striker crashing at the end of level 1. Gundam Side Story crashing during third mission. Tech Romancer crashing after a few rounds. Library scanning not working with exFAT drives. Actuellement la compatibilité avec les jeux est estimées à 86.53% (avec quelques glitchs mineurs) des jeux mais ça avance vite. [Hidden Content]compatibility Présentation Redream : Une petite Vidéo des dernieres avancées sur le projet : EDIT: J'ajoute que vous aurez plus de succès avec les format iso au format .gdi que .cdi pour le moment mais que cela tend à s'homogénéiser. EDIT2: j'ai oublié de vous dire que l'interface de Redream est aussi très optimisée. il y a un scrapper intégré qui permet de recupérer automatiquement les jaquettes (vignettes) de chaque jeux. La configuration est ultra simpliste (on indique le répertoire des isos, on configure la résolution si on a le premium, on configure son contrôleur etc... et on clic sur la vignette du jeu pour jouer DOWNLOAD: [Hidden Content]download ginzu
  3. 1 point
    No news from Star Wars Battle Pod more than annoying. Curious is that the game is in the TP, I wonder how he did to test the game and leave available in TP? He says does not release copyrighted games, sound like a joke.
  4. 1 point
    A tous, wip 16 patreon dispo Changelog: Fixed GamePad display in Mii Maker Fixed crash in Mario Tennis: Ultra Smash Fixed crash after shader cache loading Got rid of some shader warnings in log.txt This is probably the last WIP Dernière versions avant version finale 😎
  5. 1 point
    I have successfully got it working on Teknoparrot 1.42 for network mode. I believed i tried a few newer versions but did not work. Also my ip's were in the 192.168.1...range.
  6. 1 point
    Just updated new version 0.5 with support for Mario Kart Arcade GP DX 1.0. Do not ask for 1.1, I do not intend on supporting it for a couple of months. I should have released this a long time ago, but was very busy and got injured, so better late than never. The reason why I added support for 1.0 is three fold: TP stopped supporting it in the UI recently and felt it could be useful to have it open sourced (this was before OpenParrot was created), 1.0 and save did not work great in TP before, and I just wanted to show that it is possible to make the game work including save and Banapass with very small and simple code. I know the purists will prefer emulation to patching, but I do not have access to the original hardware or anything that could help me reverse quicker, so patching can still be a decent approach. 20KB without any optimization for size for a loader is not too bad :D I will rewrite my own JVS at some point to streamline inputs, but patching is fun so far :D
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